Klacht: “ftmsc betalingen”

op 01 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben reeds in mijn 7e jaar als klant van t-mobile, maar wat mij de laatste 3 maanden aan het overkomen is, is absoluut geen beste reclame voor t-mobile.

Ik ben per 25-5-2012 een verlenging aangegaan voor 2 jaar. Ik heb bij mijn abbonement een samsung galaxy note mogen ontvangen. Deze telefoon heb ik al begin april in bezit. En toen is deze ellende begonnen. Op mijn facturen van de laatste 3 maanden komt er steeds een FTMSC betaling terug waarvoor ik dus hoge kosten moet betalen. periode 25-3 t/m 24-4 moet ik 16.80 euro aan FTMDSC betalingen betalen, periode 25-4 t/m 24-5 tevens 16.80, periode 25-5 t/m 24-6 is dit al 21.00 geworden ( alle bedragen zijn nog zonder 19% BTW ). Sinds 25-6-2012 heb ik nieuwe 300 belminuten en 500 mb internet. ik moet nu al 36.37 aan extra kosten betalen ( FTMSC betalingen ) en waar gaat dit naartoe tot 24-7, dus nog 3 weken. Ik snap hier helemaal niks van, geen internet gebruikt, e-mails lezen e.d.

Wil dat T-mobile naar de toekomst ervoor gaat zorgen dat dit soort praktijken niet meer kunnen en uiteraard wil ik schadeloos gesteld worden. Ik heb al sinds 25-5-2010 internet afgenomen via t-mobile ( voorheen had ik een nokia n97 mini ) NOOIT problemen gehad met enorme extra kosten aan vreemde praktijken moet betalen. Uiteraard heb ik de organisatie nooit en te nimmer schriftelijk toestemming gegeven om FTMSC betalingen af te boeken of zoals nu het geval is mij in rekening brengen en ik weet helemaal niet wat dit allemaal is.

Alle klachten die gemeld zijn door misterps