Klacht: frauduleus aansmeren van een abonnement onder het mom van een gewonnen reis.

op 24 februari 2018 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik werd meermaals anoniem gebeld. Er wordt mij meegedeeld dat ik een reis gewonnen heb. Dan gaat men vlug over tot een ander onderwerp en zegt men mij dat ik een gratis puzzelboekje krijg en indien ik dit kennismakingsexemplaar goed vind andere boekjes zal toegestuurd krijgen. Doch ik krijg een factuur voor het kennismakingsexemplaar. Men dreigt ermee dat indien ik niet betaal er een incassobureau zal ingeschakeld worden. Ik heb telefonisch contact opgenomen met bedrijf Puzzel 4 u ( tel.03/8082004 om het abonnement op te zeggen. Men zegt dat ik toch het kennisboekje moet betalen. Is dit zo ? Pure oplichting.
Contact bedrijf Puzzel 4 U, Postbus 43, 2340 Beerse.
Van gewonnen reis is er geen sprake meer.
Ik heb informatie opgevraagd aan de juridische dienst van de Europese Unie en wacht op hun antwoord welke mijn rechten zijn.
Kan ik bevestiging krijgen dat ik geen ongewilde puzzelboekjes meer opgestuurd krijg?
Kan ik bevestiging krijgen dat ik het kennismakingsexemplaar niet dien te betalen?

Bevestiging dat ik van deze frauduleuze praktijken af ben. Dat ik gerust zal gelaten worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puzzel4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed Bull