Klacht: Fraude Ticketloket

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

In feb. 2012 kaarten besteld, betaald en bevestigd ontvangen van Ticket loket. Een week voorafgaand aan het concert ene mail ontvangen dat ze geen kaarten voor me hebben. Wel de dag daarna, dus wel een optie geboden. Ik heb direct op de mail geantwoord dat ik dan niet in de gelegenheid ben en graag mijn geld terug wens. Tot op heden niets meer vernomen. Ik wens een antwoord van hen dat ik mijn geld retour ontvang, het stond overigens wel in de afmeldingsmail ven hen afgelopen vrijdagavond. Ik vind het ongehoord dat je als ticketverkoop geen regel in de bestelde module toegevoegd dat er een kans inzit dat ze een week voorafgaand aan het concert geen kaarten bb hebben. Dan ben je voorbereid maar dit…… Ik had tevens een hotel geboekt aldaar, ik zit in de wacht of ik deze nog kan annuleren zonder kosten.
Ik dacht er goed aan te doen hier toch melding van te maken, in het geval dit vaker gebeurd. Ik heb het overigens nog nooit meegemaakt. Wel is dit mijn eerste (en laatste :)) keer bij Ticket loket.

Mijn geld als de wiedeweerga teruggestort hebben ( 220 euro)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:09 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht17