Klacht: Fraude

op 12 mei 2020 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

op 13042020 heb ik bij Check Die Deal een
externe CDDVD speler en brander, ordernummer
500022592, online gekocht voor een bedrag van 21.95€ en 5.95€ verzendingskosten, een totaal van 27.90€. Ik heb deze aankoop betaald
online via Bankcontact. Dezelfde dag, 31042020 kreeg ik nog een mail die mijn verzenddatum melde, op 28042020 zou mijn aankoop naar mij verzonden worden. Op 20042020 kreeg ik van hen een mail dat mijn bestelling, met ordernummer 500022592 ingepakt was en klaar
stond voor DropShip. Deze was er echter niet bij. Ik kreeg ook de melding dat zodra mijn bestelling overgedragen was, zij mij dit per mail zouden melden en dat er een bijlage bij de mail was, namelijk een pakbon voor mijn administratie.
Deze pakbon was er echter niet bij. Op 03052020 heb ik per mail contact met Check Die Deal B.V. genomen met de vraag
wat er met mijn bestelling aan de hand was.
Deze werd vrijwel meteen beantwoord met de melding dat ze mijn mail ontvangen hadden, ze gaven ook ter referentie een Ticket ID, namelijk
9945 en dat ze uiterlijk binnen de 4 werkdagen
contact met mij zouden opnemen.
Niets van hen gehoord, dus weer een mail naar hen gestuurd met de vraag waar mijn bestelling is, en indien deze noch niet verzonden is, ze te annuleren daar ze tijd genoeg gehad hebben.
Vrijwel meteen een antwoord per mail gehad,identiek aan hun eerste antwoord, doch met een nieuw Ticket ID.
Ja, zo kunnen we natuurlijk bezig blijven.Ze hebben noch steeds geen enkele mail zelf beantwoord, mijn aangekocht, d.w.z. betaald item staat nog steeds te koop op hun site, en deze heren blijben lekker voortdoen dus tot de koe uitgemolken is.

Ik ben tevreden als deze website opgedoekt is, en de eigenaren voor de rechtbank gedaagd om alle niet legaal verworven bedragen terug te betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boezim