Klacht: fraude

op 01 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik krijg steeds mailtjes van dit bedrijf dat ik €19,95 betalen moet. ik heb mij nooit aangemeld op deze site. ik weet ook niet hoe deze mensen aan mijn gegevens komen. ik stuur steeds mails dat ze daarmee moeten stoppen, maar ze blijven doorgaan met mailtjes versturen. ik weet niet hoe ik van deze mensen af kom. ik woon al jaren samen en ben zeker niet opzoek naar een woning

als mijn gegevens uit hun bestand is en ik geen mails meer van ze ontvang alsook betalingsheriineringen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 02 september 2016 om 16:50 geantwoord

Beste Kurt,

Op 4 juli jl. heb je een premium account afgesloten op Huurwoningen.nl. Direct daarna is er een bevestigingsmail (deze kan ik u overigens nogmaals toesturen) gemaild met daarin de voorwaarden van dit account: de eerste 7 dagen zijn gratis, na deze periode betaalt u € 19,95 per maand.

Het account is uitgeschreven op 01-09-2016 waarvan er overigens weer een bevestiging van is verzonden (ook deze kan ik je nogmaals toesturen).

Daarbij heb ik de ingestelde e-mailservice (op zoek naar een woning in Sas van Gent) voor u uitgeschakeld.

De twee openstaande facturen dienen alsnog voldaan te worden.

Ashley Zuijdendorp

Heeft op 02 september 2016 om 19:47 geantwoord

ik begrijp niet waarom ik voor iets moet betalen die niet door mij is gedaan. ik woon in belgie en woon hier erg tevreden. ik zou dus ook niet snappen waarom ik een huis in nederland zou zoeken. van betalen is er geen sprake wat mij betreft. ik heb geprobeerd in te loggen maar kon niet inloggen omdat ik geen inloggegevens had en nu lees ik van huurwoningen.nl dat account ineens uitgeschreven is per 1 sept. ik ga echt niet akkoord met het betalen van 2 keer €19,95. ook heb ik gegoogeld en het blijkt dat er diverse forums geopend zijn die over huurwoningen.nl gaan. ik ben dus niet de enige die zoiets meemaakt bij huurwoningen.nl. Er zijn meer mensen die klachten hebben over huurwoningen.
is er misschien ook iets getekend namens mijn naam? want dat zou ik dan graag willen zien. ik heb ook een eigen zaak in belgie dus waarom zou ik ook willen verhuizen!

Bericht van Huurwoningen.nl

2 maanden geleden - Beste Kurt, Kun je een mail sturen naar: info@huurwoningen.nl? Dan kunnen we hier iets dieper op ingaan. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door kurtlannoo