Klacht: fraude

op 03 maart 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik heb meerdere malen gevraagd of ze mij met rust willen laten omdat ik ernstig ziek ben geweest maar toch hebben ze mij tijdens de behandelingen en opnames lastig gevallen.
En wat ook bleek ze hebben een dossier waar ik niet eens van af weet ik de instantie gebeld van waar is een schuld zou hebben nou zelfs die installatie heeft tot bodem uitgezocht ik heb geen schuld bij hun en ben nooit klant van hun geweest. Zelfs bewijst gestuurd naar intern Justitia maar dan nog willen ze geld zien. Ik los wel af voor andere schuld bij hun maar ze gaan niet akkoord met 20 euro ongeacht ze mijn financiële situatie. Ben dus wel bereid om te betalen met 20 maar wel een dossier wat correct is en niet een dossier waarvan de instantie al zegt u heeft geen schuld bij ons de is fraude gepleegd met u want als intern geen info wilt geven dan is het duidelijk

Ik ben pas te brede al ze naar mensen financiële situatie kijken en dan men wel wilt betalen alleen geen 50 of meer per maand kunnen aflossen. En dat ze geen fraude zakken plegen. En men serieus te woord staan en niet uitlachen aan de telefoon. Heb het paar keer mee gemaakt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 24 mei 2016 om 11:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ritalilly