Klacht: foutieve postbezorging

op 09 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.: regelmatig wordt post van de buurman (50 m. verderop) in onze postbus gestopt. Hij woont Beatrixplantsoen no. 82(!) te Bussum. Wij wonen Beatrixplantsoen 80 (!) 1402 TS te Bussum. Kunt u de postbezorger svp duidelijk maken dat hij deze post telkens verkeerd bezorgt? Bvd, wil werner

Gewenste Oplossing:

adressering goed lezen svp en goed bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 09 januari 2014 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Werner ,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Alle klachten die gemeld zijn door wernr