Klacht: Foutieve levering

op 30 december 2017 over 123BestDeal.com in de categorie Deal-Sites

Ik bestelde zwarte usb-c oplaadkabels
Spijtig genoeg kreeg ik grijze apple lighting kabels toegezonden.
Nu betreurt de klantendienst van 123 toch niet zo een goede deal … Dat ik de verkeerde artikelen toegezonden kreeg . Maar staat erop dat ik de retour zending op mijn kosten doe (6.80) en op eigen risico .
Nu is ten eerste de fout niet door mij gebeurt .
Ten tweede heb ik de door mij bestelde en betaalde goederen nog niet mogen ontvangen .
En ten 3 de bestaat net iets als consumenten rechten . Zoals bijvoorbeeld , Wat als ik het verkeerde product geleverd krijg?
Bij een verkeerde levering is er niet aan de overeenkomst voldaan. Het geleverde product voldoet namelijk niet aan de verwachting. Wanneer dit het geval is heb je als consument veel meer rechten dan alleen de wettelijke bedenktijd. Je heb namelijk twee maanden de tijd om het probleem te melden bij de webwinkel. De verkoper moet het probleem kosteloos oplossen, door bijvoorbeeld het juiste product op te sturen en de kosten voor de retournering van het verkeerde geleverde product te dragen. Het mag de klant niets extra’s kosten.

Wanneer de retour voor mij kosteloos is zoals de consumenten wet het voorschrijft. En ik de door mij betaalde goederen mag ontvangen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123BestDeal.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door T-ke