Klacht: Foutieve levering

op 30 april 2017 over Smartphone24uurshop.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Niet de juiste producten geleverd. Contact met ze opgenomen. Erg snel reactie van een Marco. Juiste product zou worden na geleverd.
Inmiddels een paar weken verder nog steeds niets ontvangen. Al een paar keer mail gestuurd. Wordt niet meer op gereageerd. Voelt als oplichting.

Juiste product moet worden geleverd (snel) en bedrijf moet nu goede service gaan leveren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Smartphone24uurshop.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Smartphone24uurshop.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Smartphone24uurshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Smartphone24uurshop.nl

Heeft op 30 april 2017 om 13:06 geantwoord

Beste

Excuses voor het ongemak, omdat de retour order niet bij ons is aangekomen heeft ons systeem de retour order op hold gezet. Om verdere vertraging te vermeiden is de Retour order geannuleerd ( deze hoeft niet meer terug gestuurd te worden ) En word het ontbrekende glas vandaag nog verstuurt. Uw zul het binnen 3 werkdagen ontvangen.

M.V.G
Marco van smartphone24uurshop