Klacht: foutieve info aan de telefoon

op 06 oktober 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Vorige week vrijdag middag kreeg ik een aanbiedingsmail van uw bedrijf. Ik zat in de auto. In de snelheid las ik de avond-korting voor 2 personen. Omdat wij juist die avond naar Elysium wilden toe gaan dacht ik er slim aan te doen deze vouchers te kopen. Snel de auto aan de kant en zogezegd zogedaan. Eenmaal thuis gekomen heb ik meteen gebeld om te reserveren. ‘Dat kan niet mevrouw want het aantal reserveringen voor dit aanbod is al vol en bovendien is het vanavond al ZO vol dat u sowieso niet meer kunt reserveren’. Ik was zo verbaasd dat ik maar heb neergelegd. Wij komen regelmatig naar Elysium en zijn eigenlijk altijd tevreden met de service. Te vol??
Enfin, de volgende spreek ik een vriendin die (toevallig!) die bewuste avond naar Elysium is geweest. En het was juist HELEMAAL niet druk!?
Nu vraag ik u hoe het kan dat ik met al mijn goede wil op uw aanbod in ga en niet diezelfde avond nog van dat aanbod gebruik kan maken en tot liegen toe moet horen dat het achteraf juist helemaal niet druk is geweest??
Ik ben echt niet blij met deze actie. Het gaat mij echt niet zozeer om het geld maar ik twijfel wel of ik nog wel wil komen naar uw bedrijf. Zo onaardig!
Groet, Frances Oosting

Als ik een aanbiedingsmail krijg waarin dan meteen ook DUIDELIJK staat wanneer die NIET te gebruiken is.
En wanneer een medewerkster aan de telefoon mij eerlijk verteld of het druk al dan niet wordt. We waren nl. TOCH wel gekomen!

O en nog even: ik zou ook tevreden zijn dat wanneer het dan echt heel druk is (zoals ons regelmatig gebeurt) dat jullie dan een publieksstop invoeren. Want soms is het ZO druk dat het echt niet meer leuk is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frances66