Klacht: Foutieve bezorging , verkeerde krant .

op 12 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 februari 2018 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Van Waart,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op 12 februari 2018 de verkeerde krant bezorgd heeft gekregen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Wij hebben de bezorgdienst hier direct van op de hoogte gebracht en nemen passende maatregelen om herhaling te voorkomen. Ter compensatie van de gemiste Telegraaf verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door M.G.van Waart