Klacht: Fouten in krant

op 21 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zijl,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw bericht doorgezet naar onze redactie.
U kunt de redactie ook rechtstreeks een mail sturen. Het mailadres is redactie@telegraaf.nl , zij kunnen uw reactie dan rechtstreeks beantwoorden.

Mocht u nog andere vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

BR~webcare Team

Heeft op 21 juli 2017 om 19:39 geantwoord

Kansje naar de muur oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door .pieter