Klacht: Fouten!

M. de Vreugd op 08 januari 2020 over Erasmus MC Rotterdam in de categorie Ziekenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon is op 08-11-2019 geopereerd door dr. Hagenaars aan een trauma heupbekken. Een week na de operatie werd door hen een abces bij de milt geconstateerd, deze was al eerder geconstateerd door het Haga ziekenhuis waar hij daarvoor verbleef. Er werd een drain aangelegd om de pus eruit te laten lopen. De drain heeft er 5 weken ingezeten, in die tijd zijn wij meerdere keren op de poli traumachirurgie geweest waar dit niet 1 keer verschoond is, wel door ond aangegeven dat de prut eruit liep en de wond ging ontsteken. Dit werd bevestigd door de assistent arts maar zij had niet de juiste pleisters waarop wij naar huis gestuurd werden. Een week later bij dr. Hagenaars terug op diezelfde poli die besloot de drain eruit te halen. Op onze vraag of er geen scan moest eorden gemaakt achtte hij dit niet nodig terwijl er nog steeds pus uit de drain kwam. Oom meldde mijn zoon erge buukpijn te hebben en al weken niet te kunnen eten us al 28 kilo afgevallen. Dr. Hagenaars deed dit af als darnklachten en mocht mijn zoon zieker worden moesten we maar bellen. De dagen erna kreeg mijn zoon koorts, vreselijje buikpijn en hield niks meer binnen
Na gebeld te hebben moesten wij ons op de SEH melden. Hier werd een scan gemaakt en het abces in de buik was nig groter als dat t oorspronkelijk wss. De pus was door de buik gelopen waarop direct een operatie gedaan werd. Mijn zoon kreeg nu 2 drains en een wond van ongeveer 25 cm in de buik. Na 8 dagen mocht hij naar huis met de drains. Op 06-01-2020 terug naar de poli. Mijn xoon heeft nu een ontsteking in de buik met bacterieen en heeft een open wond van ongeveer 6 cm diep. Ons werd verteld dat het maanden gast duren voordat t dicht is. Mij werd, als moefer, uitgelegd hoe ik 3 x per dag de wond moet uitspoelen. Op 07-01-2020 zouden de materialen daarvoor thuis worden geleverd, maar er kwam niks waardoor we niet konden spielen. Vandaag, 08-01-2020, de poli gebeld, nee dat was allemaal onderweg, wederom niks ontvangen en we weer niet kunnen spoelen terwijl het gat steeds groter wordt. Ik wil hierbij een officiele klacht indienen over de gang van zaken en eis dat alles overgast nasr het LUMC daar wij in Katwijk wonen.

Gewenste Oplossing:

Als alles direct overgaat naar het LUMC en er excuses komen voor de fouten die zijn gemaakt. Dit graag op papier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Erasmus MC Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Erasmus MC Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. de Vreugd