Klacht: Foute vraag in theorie examen AM

op 06 juli 2016 over CBR in de categorie

Ik heb vanmiddag mijn theorie examen gemaakt. Maar helaas gezakt met 1 fout teveel.Dus ik balen weer 30€ kwijt. Toen ik mijn foute vragen ging bekijken had ik bij 3 van de 7 al zo iets van maakt dit mij niet rijbewijs waardig.. Maar toen zag ik een vraag die ik fout had en dacht echt dit kan toch niet!? Dit was de situatie: gelijkwaardig kruispunt, een veegwagen tegenover mij die (voor hem)links aan het afslaan was ongv op het midden van het kruispunt ik zelf wou rechts afslaan. Mag ik nu nog even snel ervoor schieten? Mijn antwoord was natuurlijk nee want dan zou een gevaarlijke verkeers situatie ontstaan. Maar blijkbaar vinden ze dat bij het cbr normaal! Want mijn antwoord was fout. Toen heb ik via hun 0900nr gebelt om tevragen of ik de fouten zwart op wit kan krijgen maar nee dat mag natuurlijk niet dus ik ben gewoon genaaid en kan er niks tegen doen

Als door het cbr naar mijn examen word gekeken en hun vervolgens eens even goed kijken naar de vraag met de veegwagen en mijn fout herstellen zodat ik wel geslaagd ben of mijn 30€ terug krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs99