Klacht: foute voorlichting

op 22 augustus 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Ik was daarnet bij COOP Prins Hendrikstraat Den Haag om een aangetekende brief naar een geadresseerde met een postbus te verzenden, maar dat werd door de baliemedewerkster geweigerd met de woorden : “een aangetekende brief naar postbus verzenden kan niet”.

Dat blijkt onjuist te zijn.

Zie http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/versturen/pakket-versturen/kan-ik-aangetekend-een-brief-of-pakket-versturen-naar-een-postbus.html
(de site van POSTNL), Daar staat:

Kan ik Aangetekend een brief of pakket versturen naar een postbus?

Aangetekende post kan ook naar een postbus verstuurd worden. De geadresseerde vindt dan een kaart in zijn postbus dat er Aangetekend een brief of pakket klaarligt op het Postkantoor. De brief of het pakket wordt alleen meegegeven als de geadresseerde zich kan legitimeren.

Jammer dat ik dus voor niks bij de winkel ben geweest en dat ik nog een keer moet terugkomen.

Hopelijk leert COOP hiervan, en zullen zij medewerkers van hun postagentschap nu de juiste instructie geven.

Met vriendelijke groeten,

Frank Wiegerink

wanneer de brief wel geaccepteerd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jockelien