Klacht: Foute incasso Lindorff incasso

op 18 januari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lindorff incasso verstuurt incasso’s die niet juist zijn. ze proberen dubbel te incasseren. bellen werkt niet, mail werkt ook niet. geen reactie op mail verstuurt aan lindorff maar wel dreigementen. hun opdrachtgever weet van niks…in dit geval canaal digitaal en maakt deze week nota bena bijna 50 euro terug over op mijn rekening omdat dit teveel was betaald!!! dikke + voor canaal digitaal dus.

Gewenste Oplossing:

incasso intrekken en excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 21 januari 2014 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft op 21 januari 2014 een e-mailbericht ontvangen met uitleg over de vordering en een overzicht van de financiele mutaties / specificatie van de vordering. Er is een betalingsregeling aangeboden.

Heeft op 22 januari 2014 om 13:39 geantwoord

er is geen contact geweest,geen mailbericht en dus ook geen oplossing mijn oplossing is een klacht naar VRI...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lindorff beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland devriesere