Klacht: FOUTE BOEL SUBTEL

op 08 april 2013 over subtel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 23-2-2013 een batterj voor mijn fototoestel besteld. Ik koos voor SUBTEL omdat ze het op voorraad hadden….wachten, wachten…. Ik heb het enkele malen in een mail gevraagd waar mij bestelling bleef. Eers was het niet voorradig, later: levering komt midden april (op hun site staat nog steeds op voorraad)
Vrijdag 5-4-2013 kreeg ik een mail “Uw bestelling is zojuist verpakt en zal vandaag worden overgedragen aan onze bezorgdienst.”
Ik heb zaterdag 6-4-2013 en vandaag 8-4-2013 de hele dag op TNT gewacht
MIJN batterj nog steeds niet geleverd… LEES GOED 24-2-2013 BESTELD en BETAALD!!!!!
NIET BIJ SUBTEL bestellen!!! NOOOIT!!!

Gewenste Oplossing:

Mijn bestelling per direct ontvangen en daarna subtel offline zetten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar subtel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb subtel.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door subtel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat subtel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

subtel.nl

Heeft op 15 april 2013 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bestelling met vertraging alsnog in april verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door bozeklant2