Klacht: foute bestelling

op 08 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Bergsma,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik navraag voor u gedaan en wij hebben ook geen bezorg opdracht staan op uw adres. Ik heb uw klacht direct doorgezet naar onze bezorgdienst en zij zullen de nodige handelingen nemen om dit voor u op te lossen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Evert Bergsma