Klacht: Fout op fout bij de belastingdienst.

Ik heb sinds vorrigjaar verlopige terruggaaf elke 15e van de maand. dit ging perfect. Ik heb sinds april schulden overeenkomst voor al mijn schulden. sinds februari gaat dit opeens fout. elke 15e staat de betaling in hold nu ook. terwijl vorrige maand ik een brief kreeg dat ze niks konden verrekenen en dus ook niet meer op hold staan. nu weer precies het zelfde liedje en dan liegen dat pas nu officieel iedereen bij mij accoord was. Nee de belastingdienst zou en ging al mee werken vanaf dag 1. Dit zijn dus de burocratische smoesjes van hun want nu betalen ze alsnog.

Dat ze er voor zorgen dat elke maand scherp de 15e en als dit in het weekend is de eerst volgende werkdag er na het geld op mijn rekening staat. Niet de smoezen die nu elke maand gebeuren weer omdag hun niet bij hun alles nettjes in het systeem hebben.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slechte service van de belastingdienst