Klacht: fout melding digitaal

op 14 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 februari 2018 om 12:59 geantwoord

Geachte Heer Van Es,

Het kan voorkomen dat De Telegraaf Krant-app vastloopt of dat de verbinding met de server wordt verbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Er zijn een aantal stappen die u kunt doorlopen om de krant weer correct te downloaden.

Wij adviseren u opnieuw in te loggen aan de hand van de volgende stappen:

Android instructie:
1. Ga naar de Play Store en toets bovenin de zoekbalk de term 'telegraaf krant'
2. Druk op de Telegraaf Krant-app en kies voor de optie 'verwijderen'.
3. Zodra de app verwijderd is, komt er te staan \"installeren\". Druk hierop en wacht totdat de app klaar is met installeren om vervolgens op 'openen' te drukken.
4. Log in via de knop 'abonnees' of via het slotje indien nodig, opnieuw in met uw e-mailadres en wachtwoord.
5. De Telegraaf krant app moet nu weer naar behoren werken en alle pagina's moeten weer zichtbaar zijn.

Installatie op Apple iPad/iPhone
1. U kunt de app verwijderen op de iPad door met uw vinger enkele seconden op De Telegraaf krant-app te blijven drukken totdat de app gaat trillen.
2. Druk op het kruisje dat is verschenen en kies voor verwijderen.
3. Schakel het apparaat uit en zet deze daarna weer aan.
4. Ga naar de App Store en typ in de zoekbalk: Telegraaf krant.
5. Installeer De Telegraaf krant-app en open deze daarna. Log via de drie streepjes links boven opnieuw in met uw e-mailadres en wachtwoord.
6. De Telegraaf krant-app moet nu weer naar behoren werken en alle pagina's moeten weer zichtbaar zijn.

Een goede Wi-Fi verbinding is geen garantie voor een soepele, snelle download. Dit heeft te maken met het aantal gebruikers op een specifiek kanaal of de prioriteit die aan bepaalde bestanden door uw provider worden gegeven.
Voor meer informatie over het gebruik van Wi-Fi kanalen op uw router verwijzen wij u graag door naar uw eigen internetprovider.

Mocht dit uw probleem niet gelijk oplossen adviseren wij u de applicatie op een later tijdstip nogmaals te proberen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel leesplezier.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer 088 - 824 80 10.

met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ted.van.es@tedsi.nl