Klacht: fout in uitschijfsysteem huurwoningen.nl

op 27 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Doorlopende incasso kosten van huurwoningen.nl ondanks uitschrijving binnen gratis proefdagen. Wanneer ik mij via de website uitschrijf op huurwoningen.nl ontstaat er een fout. Ondanks uitschrijving blijft mijn account actief. Hier zijn kosten aan verbonden, namelijk 20 euro per maand. Wanneer ik bel met huurwoningen.nl over dit voorval krijg ik een zeer onfatsoenlijk medewerkster aan de telefoon. Deze medewerkster laat duidelijk merken dat zij mij niet geloofd en dat ik een klacht heb wat mijn eigenschuld is.

Wanneer de rekening van 60 euro word kwijtgescholden en zij mij een excuus aanbieden voor het ongemak.

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een account aangemaakt op 04-09-2016. U heeft zich uitgeschreven op 08-09-2016. Daarna heeft u zich opnieuw ingeschreven op 11-09-2016, waarna u meerdere bezichtigingen heeft aangevraagd. Dit is enkel mogelijk als uw account weer actief is. Daarna heeft u opnieuw uw account uitgeschreven op 29-01-2016. Van elke in en uitschrijving ontvangt u een uitschrijf bevestiging. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door llysanne34