Klacht: Fout bezorgen en post uit de brievenbus laten steken!

op 03 februari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte lezer,

Bij deze dien ik een klacht in over postverzendbedrijf Sandd.
Het is al herhaaldelijk voorgekomen dat onze post bij buren bezorgd werd. Bovendien steekt de post (in dit geval van de Belastingdienst!) buiten de brievenbus.
Dit kan echt niet en ik verzoek u dan ook hierop direct actie te ondernemen door uw bezorgers beter te laten werken..

Als mijn post ook daadwerkelijk op het juiste adres bezorgd wordt en de post niet meer uitsteekt, zodat iedereen dit eruit kan vissen!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Sandd een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 06 februari 2014 om 12:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Blom ,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Alle klachten die gemeld zijn door W.M. Blom