Klacht: Foto’s besteld maar niet ontvangen

op 11 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Toen ik de drie actiecodes had, heb ik de foto’s gereserveerd en de bijdrage in de verzendkosten betaald. Van de reservering heb ik en bevestiging ontvangen.
In de loop van juni ontving ik de zending. Maar niet de twee beloofde foto’s. Slechts een kopie van een getekende landkaart van twee eeuwen terug en op zo’n schaal dat alles hoofdzakelijk streepjes en stippen zijn.
Toen ik de klantenservice van het AD belde, begon iemand te lachen en zei dat ze ‘het zou doorgeven”. Tot op heden heb ik taal noch teken gehoord of gezien.
Ik voel mij behoorlijk bij de neus genomen.

Alsnog toezending van de juiste foto's met heel misschien een excuusje?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 juli 2012 om 09:18 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Reactie van de melder van de klacht Verhaar

5 jaren geleden - Binnen een week na het plaatsen van de klacht heeft het AD de juiste foto's alsnog toegestuurd. Ben zeer tevreden over de afhandeling.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Algemeen Dagblad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Verhaar