Klacht: Fotolijst collage 12 kappot zwart

op 16 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte Heer/ Mevrouw, hierbij wil ik het aan u het volgende mededelen: Op zondag 16-10-2016 ben ik naar de action fillaal ,1180 nootwaarts 204 te zoetermeer gegaan ik wil een fotolijst en een wandklok kopen en dat heb ik gedaan want ik ben gek op action daarom winkel ik graag bij action. Na winkelen ging ik naar huis met mijn spullen maar toen ik de fotolijst uit de verpaking haal toen viel alle glas er uit en kapot omdat de achter kant was lost. Ik ben terug gegaan action om te zeggen wat is gebeurt maar toen krijg ik gelijk een grootte mond vsn de bedrijft leider die partijerige is die zeg dst glas producten neem hij niet terug hij vind dat ik als klant in de drukte van action moet eerst controleren terwijl de cassiere het ook hat kunnen doen want samen komen wij uit met bewijst nu ben ik de pineut gebleven met de kappote fotolijst terwijl action is verzekeerd tegen zulke dingen ik vind het niet leuk dat ik krijg de schuld daarom verzoek ik het aan u om een oplossing te komen . En in dat filliaal wordt men vaak slecht behandeld nu dat dit nieuwe bedrijft leider aan de macht is

Ik zou tevreden zijn als ik een nieuwe krijgt want € 5,79 een hoop geld voor mij is ik heb mijn best gedaan om de fotolijst te kopen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw gonzalez