Klacht: Footbowl actie werkt niet

op 15 mei 2016 over Pringles in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een Footbowl bestellen, maar moest (na het invullen van de codes) mezelf eerst registreren. Dit gedaan en kwam op de bsstelpagina, maar zodra ik klikte op ‘bevestig bestelling’ werd ik uit het proces gegooid. Codes kon ik niet meer gebruiken, want die waren natuurlijk al een keer gebruikt! Kan ook nergens inloggen om mijn bestelling weer op te pikken. Heel erg jammer!!!

Gewenste Oplossing:

Graag hoor ik van Pringles Hoe ik de Footbowl alsnog kan bestellen, zonder daarvoor twee nieuwe cans te kopen. Codes zijn uiteraard nog aanwezig. De €3 heb ik nog niet betaald en wil dit uiteraard wel gewoon doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pringles

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pringles nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke1992