Klacht: Folder

op 05 september 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Folder voor week 36 niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Folder weer ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 06 september 2016 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Wolffs,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u geen weekfolder van ons heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Natuurlijk geven wij uw opmerking direct door aan onze folderverspreider.

Wij en onze folderverspreider doen er alles aan u te voorzien van onze weekfolder.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en graag tot ziens in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,
Jan Linders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Wolffs