Klacht: FNV OPZEGGEN

op 12 september 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Hallo

Ik krijg net een brief dat ik 3,05 euro moet betalen voor FNV het was een jaar gratis en daarna mag ik zelf kiezen of ik mag betalen of niet jullie sturen me zomaar een acceptgiro dat ik moet betalen mijn bondsnummer FNV is 9820674 jullie lijken wel op een stel oplichters graag wil ik dat alles opgezegd wordt en dat ik die 3,05 ook niet wil betalen

de oplossing is dat FNV Bondgenoten ook werkelijk uitvoert wat zij beloven.
De oplossing voor het lidmaatschap is dat zij consumenten de mogelijkheid bieden niet verplicht lid te blijven en dus de mogelijkheid hebben het lidmaatschap per direct op te zeggen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Emreguneri442

6 maanden geleden - en na die jaar zou ik gebeld worden of ik het wel zou willen blijven bij fnv ofniet ik ben nog nooit gebeld door jullie en graag wil ik dat jullie die 3,05 indienen en alles opzeggen ik wil niks met jullie te maken hebben Groetjes Emre Guneri

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 12 september 2016 om 10:08 geantwoord

Heeft op 13 september 2016 om 21:02 geantwoord

nee maar ik zou nog gebeld worden of ik na die 12 maanden door wou betalen of niet als ik het niet zou betalen zou die opgezegt worden

Alle klachten die gemeld zijn door Emreguneri442