Klacht: FNV doet er jaren over om aan een klacht te behandelen en niet eens op te lossen!!

op 28 juli 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Eindeloos tijjd rekken en totaal niet op de hoogte van de zaak. Ik moet zelf alles aandragen waarna blijkt dat ze dat niet eens lezen en standaard antwoorden sturen die niks met de zaak te maken hebben. I.p.v. de pittbuls van vroeger zijn het keffertjes geworden die niet meer vechten voor de minderen en zwakkere partijen.
Bijna 3 jaar ben ik bezig met dezelfde zaak en hebben niks bereikt.
Mijn behandelaar krijg ik niet te spreken alleen om de paar maanden een kort berichtje dat de tegenpartij niet terugbelt.
Wie is nou de bond? Waar is hun kracht?
Ze sturen me al jaren met een kluitje in het riet.

Ik wil dat ze het dossier goed inlezen zodat ze weten waar het over gaat.
Zelf meer initiatief tonen om voor mijn belangen en rechten op te komen zonder dat ik steeds de oplossingen moet aandragen en met dezelfde bewijzen moet komen aandragen, omdat ze niet het dossier inkijken.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 10:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mlwalhout