Klacht: fles half gevuld

op 04 augustus 2017 over Bavaria in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker..

Wij drinken bij ons thuis al jaren BAVARIA, daarom vind ik het ook vervelend om een klacht te melden.
Onlangs heb ik weer enkele kratten bavaria in huis gehaald, echter nu waren de flesjes van 1 krat niet helemaal gevuld. Of 3/4 of maar half gevuld.
Ik heb enkele flesjes bewaard, en hoor wel van jullie wat ik hiermee moet doen.

mvg. F.Ras

Gewenste Oplossing:

Wij zijn heel tevreden over Bavaria, heb nog nooit een klacht gehad.
Ik wil daarom ook niet \'\'hebberig\'\' zijn, maar gewoon even melden dat dit waarschijnlijk een fout is geweest,
en dat het op een mooie manier wordt opglost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bavaria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bavaria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bavaria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bavaria

Heeft op 04 augustus 2017 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 4 augustus vanuit de consumentenservice telefonisch contact op genomen. Uit dit contact is gebleken dat er nog flesjes beschikbaar zijn voor onderzoek. We hebben met de consument afgesproken dat we deze flesjes op komen halen en voor verder onderzoek doorsturen naar onze kwaliteitsdienst. Eventuele verdere terugkoppeling zal na het onderzoek plaats vinden direct aan de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Bavaria fan