Klacht: Fles Fanta niet geheel gevuld en deels gedroogd aan binnenkant

op 16 juni 2016 over Coca-Cola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Afgelopen week heb ik een fles Fanta gekocht, als onderdeel van een 4-pack. Nu blijkt thuis dat een van de flessen niet geheel is gevuld (er mist zo’n 15 a 20% t.o.v. het normale vulniveau). Daarnaast zijn er duidelijk sporen zichtbaar van opgedroogde Fanta aan de binnenkant van de fles, in het deel dat niet gevuld is. Dit heb ik nog niet eerder gezien (en ik drink deze frisdrank al lange tijd) en het lijkt daarmee op oude Fanta. Smakelijk ziet dit er dus niet uit voor de consument. Houdbaarheidsdatum van deze fles is 30 september 2016. Nummer op de fles: 096 DO5 0211.

Ik wil de Coca-Cola organisatie, middels deze melding, in staat stellen om intern na te gaan of dit vaker voorkomt en waar nodig verbetering in het proces aan te brengen.

Daarnaast zou ik het erg waarderen om een nieuwe Fanta fles te ontvangen, maar ook hier wil ik de ruimte aan de Coca-Cola organisatie geven om gepast actie te nemen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coca-Cola

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coca-Cola nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HPT