Klacht: Fish Spa voor 4 personen met High Tea in Arnhem

op 05 april 2013 over Sunniva Clinics Arnhem in de categorie Beauty & Wellness

Een aantal dagen geleden heb ik de “Garra Rufa Fish Spa voor 4 personen met High Tea in Arnhem” gewonnen via Vakantieveilingen.nl ik heb daar uiteindelijk € 35 voor betaald, maar na recenties gelezen te hebben vrees ik dat ook ik in de zeik genomen ga worden. Op Google Maps kun je Spijkerlaan 2 in Arnhem vinden. Daar is al te zien dat het meer op een kraakpand begint te lijken inplaats van een professionele clinic. Ik stel voor dat iedereen met zijn of haar klacht, een e-mail stuurt naar [email protected] waarin je kort je klacht omschrijft, omdat dit in anonimiteit naar Undercover in Nederland (SBS6) wordt gestuurd. Deze louche praktijk is al een lange tijd bezig met het oplichten van mensen die denken dat ze iets moois krijgen voor hun geld, maar niets is minder waar. Tijd voor een gesprekje, en hoogst waarschijnlijk een confrontatie. Mocht je me mailen, en wil je in naam e.d. anoniem blijven, doe dat dan gerust maar omschrijf wel duidelijk het probleem. Ik zal bij een hoeveelheid aantal klachten contact opnemen met Undercover in Nederland. Greeetz,

[email protected]

Er is nog geen oplossing voor dit probleem.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sunniva Clinics Arnhem

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sunniva Clinics Arnhem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Werner Staglan