Klacht: Firma List en bedrog

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

zit al een week !!! thuis op 2 pakketten te wachten, een tv en een matras. sorteerfouten, incompleete levering terwijl ze zowat voor de deur staan en het niet afleveren. Ik heb ze allemaal gehad de smoesjes. wehkamp kan niet helpen, dynalogic komt ook niet met een oplossing behalve opnieuw inplannen, maar dan komt ie toch niet.

mijn pakketten en een fikse schadevergoeding voor het verdoen van de tijd van mij en mijn familie !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:48 geantwoord

Geachte heer Italiaander,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 20:35 geantwoord

Het contact was een standaard email, waarin geen antwoord werdt gegeven op mijn opmerkingen. Email terug en natuurlijk geen antwoord. Het kan gewoon echt niet iemand 11 keer thuis te laten blijven en dan niet komen. Een vergoeding is toch wel het minste wat jullie kunnen geven voor de tijd wat het ons gekost heeft. Die sorry alleen accepteer ik echt niet

Alle klachten die gemeld zijn door cbasd