Klacht: fijnproevers pas

op 01 juni 2016 over EmTe in de categorie Supermarkten

Vanmorgen boodschappen gedaan bij Emte middelburg ( Johan van reigersbergstraat 11 ). Nadat ik mijn boodschappen had afgerekend dacht ik pas aan mijn fijnproeverspas. Ik wilde deze nog scannen maar dit kom niet meer omdat er al afgerekend was. Dat kan. Ik zei tegen de caissière; misschien een tip om hier een volgende keer om te vragen voordat er afgerekend is. Ze zei; daar moet de klant zelf maar aan denken. Ik vond dit niet een bepaald nette reactie. Vervolgens vroeg ik of deze punten op een andere manier nog bijgeschreven konden worden maar dit ging niet meer. Ik had voor ongeveer €50,00 boodschappen gedaan . ( bonnetje al weggegooid). Het gaat mij niet om de punten die niet meer bijgeschreven kunnen worden maar wel om de manier waarop de desbetreffende caissière reageerde op mijn vraag. Niet echt klantvriendelijk. Verder uiterst tevreden over Emte maar ik ga in dat filiaal geen boodschappen meer doen.

Misschien dat er iets bedacht kan worden dat je alsnog he punten bij kan laten schrijven als je bij de kassa te laat bent. Bijvoorbeeld bij de klantenservice.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke Pouwer