Klacht: Fifa spelers verdwijnen

op 16 mei 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Herhaaldelijk hebben wij contact gehad met EA games omdat er spelers zomaar verdwijnen in het spel FIFA 2016 wat mijn zoon speelt. Tot nu toe zijn wij een aantal keren geholpen doordat wij nieuwe munten kregen en een nieuw team konden opbouwen. Echter tot nu toe verdwijnen om de zoveel tijd spelers danwel het gehele team. Ik wil graag een structurele oplossing voor dit probleem. Zolang er spelers verdwijnen ga ik geen geld meer uitgeven aan het spel., tot spijt van mijn zoontje die graag verder het spel wil kunnen spelen.
Ik hoop dat jullie ons kunen helpen de klachxt echt zodanig te beleggen dat wij een structurele oplossing voor ons probleem aangeboden krijgen.

Als wij ipv muntjes nu eens een structurele oplossing krijgen aangeboden zodat wij er zeker van zijn dat het team van mijn zoontje nooit meer verdwijnt op deze manier.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.m.bonte
x