Klacht: fifa 18 punten

op 27 oktober 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

op 21/10 krijgen wij melding van Paypall dat er 99,99 euro zou overgemaakt zijn aan Playstation, naar het spel FIFA 18, om 12000 FIFA punten te kopen, dat zijn in detail (contact opgenomen met EA)8 paketten van 350P, 2 paketten van 250P en 57 paketten van 150P
onmiddellijk contact opgenomen met paypall, er zouden blijkbaar op 21/10, 3 waarschuwingen gebeurd zijn op ons account van Paypall, om geld over te maken, of poging tot hacking.
op 26/10 kregen wij melding op ps4 dat ons account geblokkeerd is omdat er een schuld is van 99,99 euro, na telefonisch contact met PS zijn zij overtuigd dat wij dit zouden gedaan hebben, wat totaal niet waar is, wij hebben niets aangekocht!!!!!!!! wij moeten opnieuw 100euro aan tegoedkaarten kopen en doormailen naar PS om ons account terug te activeren!!! dit kan toch niet!!!
Navraag bij PS is er niets verdachts gebeurd, wat uiterst vreemd, er is niemand in huis die ons rekeningnummer in ons account gezet heeft.
kan ik ergens klacht indienen om dit verder uit te spitten, moet ik klacht indienen?

Als ik mijn 99,99 euro terug krijg, ik moet betalen terwijl ik uitdrukkelijk geen aankoop gedaan heb van 12000 FIFA punten!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joenilse