Klacht: FIFA 18 package error

op 30 december 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

Fifa is de laatste jaren enorm gecommercialiseerd. Veel mensen steken honderden euro’s in het spel, dit maakt het voor andere spelers die echt voor het zelf opbouwen van een team gaan, onmogelijk om tegen te concurreren… Vandaag is de maat vol, ik speel geregeld fut draft en 4 wins halen na elkaar is een hele opgave aangezien je op 4 matchen wel vaak eens pech kunt hebben. Ik kreeg voor 4 wins, 2 zeldzame goudpakketen en 1 premium jumbo goud pakket. Dit is ongelooflijk zielig van EA en dit is pure marketing en een pure schande. Ik hoop dat jullie mij hierin steunen en dit ook melden aan de FIFA Ultimate Team dienst. De waarde die er gekregen wordt uit pakketten is in het algemeen veel te laag. Jammer, heel jammer voor de echte fifa liefhebber (Ik heb zelfs de ICON-editie)

Dat de beloningen toch wel verhoogd worden, want dit is een schande, ik heb sinds fifa 18 enkel een aantal spelers gekregen die misschien 20 000 munten waard zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fifaispuremarketing