Klacht: FIFA 16 account ban – case ID 23930428

op 25 mei 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Mijn kind is plots zijn coins en FUT spelers kwijt gerakt. Ik maakte er een melding van bij EA. De EA mederwerkers konden de door mij geclaimde coins en spelers niet terug vinden in de history van mijn zoon’s account. Conclusie: ban maar dat account omdat EA een poging tot vervalsing ziet in de claim. Pardon? welke taal en logica is dit?

Ik bel EA en vroeg om verheldering. Kreeg iemand aan de lijn die niet eens fatsoenlijk de regels van communicatie hanteert: luister niet naar mijn verhaal, hij had zijn conclusie klaar: dit is een poging tot vervalsing dus ban. Verdere actie ondernemen heeft geen zin. Pardon?

Dit is belachelijk en willekeurig. Ik heb met mij eigen ogen de coins en de spelers van mijn zoon gezien. Mijn conclusie is dat EA geen fatsoenlijke logging informatie heeft en kiest voor de makkelijke weg, namelijk you are with us or against us.

Ik heb mijn kinderen zo ver gekregen dat zij met EA spelletjes gaan kappen; ben blij dat zij het service niveau van de EA organisatie zien en ben ook blij dat zij buiten de aanschaf van de software geen extra cent in dat spel hebben gegooid. In de toekomst zal er ook geen EA software gekocht worden.

Case ID 23930428

Als EA fatsoenlijk met haar klanten omgaat. Zonder klanten is EA niets waard. Ik ben maar 1 klant minder maar ik blijf een (ex)klant.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

Reactie van de melder van de klacht MH07

7 maanden geleden - Kreeg vandaag een bericht van Klacht.nl dat EA klachten uit andere hoeken (in dit geval Klacht.nl) niet in behandeling nemen. Dit betekent negeer internet en social media. Arrogante reactie en erg stom. Ben eigenlijk klaar met dit gepruts en heb inmiddels een paar collega's en kenissen zover gekregen om EA op een zwartlijst te zetten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MH07