Klacht: FIFA 14

op 28 januari 2014 over EA Games in de categorie Computer Games

Het spelen tegen de computer is nu helemaal KUT. Mijn spelers reageren totaal niet meer op mijn besturing en het vertragen van de bal is ook zwaar KUT. Het heeft dus geen zin om een ontroler te hebben als de computer toch zelf bepaald wat de loop of schiet richting zal zijn. Ook de buitenspel is zware BULLSHIT. Als er een speler buitenspel loopt en je speelt de bal (denk je dan) naar een andere speler aan de andere kant dan weet die KUT computer toch elke keer de bal naar de buitenspel speler te laten gaan….Dus nogmaals. En spelers die wegrennen voor de bal is dan het toppunt samen met verdedigers die aan de kant kaan voor een opkomende tegenstander.FUCK OFF MET DIT……WAT VOOR FUCKING ZIIN HEEFT HET DAN OM EN KUT CONTROLER TE HEBBEN??????!!!!!
DIT IS DE LAATSTE FIFA DIE IK OOIT ZAL AANSCHAFFEN.EN IK HEB HEM MET EEN WAARDEBON GEHAALD. DUS IK ZIE MIJ HET KUTSPEL BINNENKORT NOG WEGGOOIEN OOK….ZOU HEM NIET EENS VERKOPEN….ZO KUT VIND IK FIFA14!!!!!
ALS JE EEN GAME REALISTISCH WIL MAKEN ZORG DAN DAT JE JE HOUD AAN LOGICA EN DE WETTEN VAN DE NATUURKUNDE!!!!!!!

Een spel wat zijn geld waard is. Je moet normaal kunnen spelen tegen de cpu!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gregstar7666