Klacht: Fietsen overlast

op 28 oktober 2017 over gemeente Amsterdam in de categorie Gemeente

Loop eens op een willekeurige dag door mijn(kinker)buurt en struikel over de enorme vloed van fietsen.
Ik woon er al ruim 47 jaar en het is nooit zo erg geweest.
Ik ben er klaar mee en ga binnenkort proberen om ergens buiten Amsterdam een woonplek te vinden.
Het maakt me ziek dat ik de stad moet gaan verlaten. de stad waar ik zo van hield.
De stad waar veel bewoners hun normen en waarden hebben verloren.
Beleefdheid, vriendelijkheid en gewoon simpelweg rekening houden met anderen om je heen wordt steeds zeldzamer.
En onbetaalbare woonruimte binnen de stad is uitgestorven.
Jan Sheafer zou zich in zijn graf omdraaien als hij zou kunnen zien wat de bestuurders van Mokum met zijn prachtige stad hebben gedaan op het gebied van huisvesting.
genoeg voor de yuppen, maar weinig , erg weinig voor de vaste (en inmiddels oudere) bewoners van Mokum.
Maar de laatste tijd gaat de fietsenrimboe mij echt te ver.
Wat u er als gemeente mee doet ? Waarschijnlijk erg weinig.
Ik zal wel een net standaard antwoord tegemoet kunnen zien.
Maar als de gemiddelde authentieke Amsterdammer niets laat weten, kan men als gemeente altijd zeggen> nooit geweten en niets over gehoord. En het u laten horen/weten is mijn enige doel van dit berichtje.
Met vriendelijke groet van een bijna ex Amsterdammer.

Bouw meer garages in de gewone buurten en controleer nog veel beter op fietswrakken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Amsterdam

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door takkieandre