Klacht: fietsdrager incompleet

op 02 augustus 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

afgelopen zondag een fietsdrager (V-race fietsdrager universeel, €39,95) bij itek in Venraij gekocht. Thuis inelkaar gezet, bleek er geen kentekenplaathouder bij te zitten, terwijl op de doos vermeld staat INCLUSIEF KENTEKENPLAATHOUDER. Vandaag terug geweest naar de winkel (60 km voor gereden) , blijkt er helemaal geen houder bij te zitten/horen, ondanks dat op de doos vermeld staat dat het er WEL bijhoort: van een lowbudget artikel kun je niks verwachten werd gezegd. Dus, staat er een leugen op de doos???? Waar hebben we recht op???

we zijn tevreden als er wél een kentekenplaathouder geleverd wordt, en dan wel toegezonden op iteks kosten (we hebben immers al 60 km voor niks gereden) óf dat de tekst op de dozen gecorrigeerd wordt. En dat er niet meer tegen klanten gezegd wordt dat lowbudget artikelen niet goed zijn, je mag toch verwachten dat als je iets koopt je ook krijgt wat er op de doos staat.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Claassen