Klacht: fietsadviseur blijkt fantoom

op 17 juli 2019 over mangomobility.nl in de categorie Media

Fiets besteld en via internet bankieren betaald. Had ik dat maar niet gedaan! Nadat bij mij verwarring was ontstaan over het type fiets welke ik uiteindelijk zou ontvangen ( dit n.a.v. afwijkende details en gegevens in de aan mij na de bestelling toegezonden brochure in vergelijking met de gegevens op de website en factuur.
Vervolgens diverse malen telefonisch contact gezocht met de (help) desk.
Dit bleek niet de juiste vruchten af te werpen. Diverse mails verzonden aan Mango mobility. Geen van deze mails is door hen beantwoord.
Ook mijn verzoeken om terug gebeld te worden door in de correspondentie vermelde persoonlijk adviseur zijn niet gehonoreerd.
Wat heb je aan een adviseur op papier welke in het echt een niet te vatten geestverschijning blijkt te zijn….
Tot op heden weet ik nog immer niet welke fiets ik toegestuurd zou hebben gekregen. Even een belletje vanuit Mango mobility naar mij zou een hoop onmin hebben voorkomen. Ben thans bezig de koop ongedaan te maken. De service is voor levering al onder het vriespunt te noemen.
Ik wil er niet aan denken wanneer er een andere fiets zou worden geleverd dan besteld. Om nog maar te zwijgen over het beeld dat ik krijg wanneer er mankementen gaan ontstaan aan het vehikel.
Nee, voor mij geen Mango mobility meer. Nooit meer!
Jammer, ik had mij erg verheugd op mijn nieuwe fiets maar niet tegen elke prijs…

Het begrip ' service m.b.t. dit bedrijf heeft een volstrekt holle en betekenisloze inhoud. Voor toekomstige klanten moet dit echt anders.
Ik zou tevreden zijn geweest met verstrekte gegevens omtrent het bestelde product. Daar ik in verwarring was geraakt door de verschillende tot mij gekomen informatie omtrent de beoogde fiets had ik op zijn minst een antwoord, in welke vorm dan ook, willen krijgen. Dan had ik alsnog kunnen besluiten de bestelling te annuleren dan wel continueren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar mangomobility.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door mangomobility.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat mangomobility.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mangomobility.nl

Heeft op 18 juli 2019 om 12:11 geantwoord

Wij herkennen ons niet in deze werkwijze en vinden dit dan ook erg naar dat dit zo gelopen is. Wij hebben u benaderd via mail en het door u opgegeven telefoonnummer en inmiddels contact met u inzake het aanbieden van een concreet model fiets. Daarmee hopen wij uw klacht naar tevredenheid op te kunnen lossen en wensen wij u via deze weg veel fietsplezier toe.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]