Klacht: Fiets gewonnen met code maar krijg em niet

op 18 juli 2012 over Wicky drinks in de categorie klachtmelden

Ik heb flesjes wicky gekocht en de code ingevuld op de web site, je kon daarmee een beach cruiser winnen, na een paar codes had ik opeens gewonnen, er stond bij gefeliciteerd u heeft een beach cruiser gewonnen, ik heb direct een print screen gemaakt uiteraard. omdat mijn eigen kinderen er te groot voor zijn heb ik de fiets aan mijn neefje belooft! toen kreeg ik na 3 dagen een mail of ik de code van het flesje wou opsturen/mailen dmv een foto, geen probleem gedaan, als stond in de voorwaarden niets van bewaren van het flesje oid, maar goed… ik heb dat gedaan, toen kreeg ik een mail dat de code niet juist was… ik had een kleine b ingevuld wat dus volgens hun een 6 was.. en kreeg de fiets niet!! op mijn reactie waarom hij dan had aan gegeven dat ik de winnaar was kreeg ik te horen dat ik per abuis gewonnen had en dit niet de bedoeling was, ik heb de print screen nog gemaild maar krijg geen reactie verder meer… inmiddels hebben ze hun web site aangepast, als je een code invuld krijg je niet meer direct te zien of je gewonnen hebt, maar krijg je daarover later bericht, ook is veranderd dat er nu wel bij staat dat je het flesje moet bewaren.. blijkbaar is het echt niet de bedoeling dat de fiets eruit gaat…ik vind dit zeer oneerlijk,ik heb duidelijk bewijs dat ik de fiets heb gewonnen en als dat hun bedoeling niet was kan ik daar niets aan doen, bij mij stond duidelijk in het scherm gefeliciteerd met de fiets!!

dat de fiets gewoon wordt geleverd uiteraard!

Alle klachten die gemeld zijn door suusjeonline