Klacht: FD ten onrechte stop gezet

op 18 april 2017 over Het Financieele Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb op 16 juli 2016 een adreswijziging opgegeven aan het FD per mail.
in de 2e week van april ben ik afgesloten van het FD, heb gebeld met het FD en zij hebben mij gemeld dat het correspondentie adres gewijzigd is en het factuur adres het zelfde is gebleven. helaas men begrijpt niet dat bij een adreswijziging het oude adres niet meer in gebruik is. Dus het factuur stuurt men naar het oude adres, waardoor ik het uiteraard niet ontvang en niet kan betalen. Op 10 april gebeld met FD, hij begrijpt dat het fout gegaan is bij het FD, maar als ik meteen betaal wordt ik weer aangesloten op het FD. De zelfde dag, op 10 april, betaald en na 4 telefoontjes nog steeds niet aangesloten op het FD. Men geeft aan bij klachtenservice dat ze niet kunnen bellen met afdeling debiteuren en zij moeten derhalve al langer dan een week wachten op antwoordt. Het personeel kan hier blijkbaar niets aan doen, maar de organisatie klopt niet.

Als de organisatie zo veranderd dat men naar klant tevredenheid werkt niet alles volgens verkeerde regels uitvoert.

Teruggaaf van een deel van het abonnement, voor de tijd dat ik het FD niet heb kunnen lezen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Het Financieele Dagblad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Parallel Beheer B.V.