Klacht: farmville 2 het boerenleven

op 06 juli 2016 over Zynga in de categorie Internet Games

ik ben vandaag de wedstrijd van de paardenshow begonnen , nu blijkt dat die show al op deel twee zit, nu ik heb elke dag gespeeld en nergens deel één tegengekomen, wij zijn in huis met twee spelers en geen één van ons heeft een melding gehad dat de show bezig was, wat hebben we nu aan deel twee , niets

en mijn tweede klacht is dat er twee nieuwe buren zich niet kunnen aanmelden bij facebook , ik geloof dat jullie spel wel duidelijk geen goed beleid heeft . Willen jullie dat in orde maken, en eens kijken wat er fout is dat die mensen nog niets eens verbinding kunnen maken u kan mij contacteren op mijn e mail marleen.broeckx@hotmail.com hopelijk geeft u mij vlug antwoord zodat ik die ondertussen gefrusteerde mensen verder kan helpen, mvg Marleen

als alles meer eerlijker zou verlopen, zoals de jaarmarkt , niet iedereen zit in de zelfde groep, zo heb ik een buurvrouw , die met 3000 punten de eerste plaats haalt, terwijl ik er 6000 moet halen wil ik bij de eerste drie zijn.
dat als er een evenement is , dat iedereen en dan aan kan meedoen, en niet alleen deel twee.

dat er nieuwe buren zijn die niet eens op facebook kunnen komen om met de anderen te communiceren en op de markt kunnen komen om dingen te kopen en verkopen, en soms weer wel, maar meestal dus niet ...

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zynga

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zynga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marleen 456