Klacht: Falende bezorging en communicatie

op 08 december 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

In juni 2015 heb ik me opgegeven voor een Jaarabonnement op het tijdschrift Tirade. Bij dit abonnement kon ik een welkomsgeschenk uitkiezen – een boek. Ik heb aangegeven welk boek ik graag zou willen ontvangen. De factuur a €52,- voor 5 nummers kwam diezelfde week en heb ik per ommegaande voldaan. Vervolgens kreeg ik een bericht van inschrijving en de mededeling dat het eerstvolgende nummer van Tirade 22 juni 2015 zou verschijnen. Sindsdien is het stil geworden. Tirade werd niet bezorgd en het welkomsgeschenk ook niet. Vanaf augustus 2015 tot heden (december 2015) heb ik een 8-tal emails verstuurd om aan te geven dat er iets niet goed gaat. Op slechts twee daarvan heb ik antwoord mogen ontvangen. Half november heb ik een exemplaar van Tirade in de bus gekregen, maar het welkomsgeschenk wederom niet. Op mijn vraag waar ik een officiële klacht over deze gang van zaken in kan dienen, heb ik nooit antwoord gekregen. Bij de klantenservice van Abonnementenland is voortdurend een lange wachttijd. Bovendien wordt daar doorverwezen naar de contactformulieren op de website, waarop dus geen antwoord komt. Kortom: ik ben ruim een halfjaar lid van het tijdschrift Tirade, ik heb de rekening voldaan, maar slechts 1 exemplaar mogen ontvangen, maar geen welkomsgeschenk. En bovendien is de communicatie met Abonnementenland zeer moeizaam en onbevredigend. Ik krijg zelden antwoord op de door mij gestelde vragen.

Ik ben tevreden wanneer ik:
- excuses aangeboden krijg over: de ontstane ergernis, de falende communicatie en de in gebreke blijvende bezorging
- binnen korte termijn het welkomsgeschenk ontvang
- de resterende nummers van Tirade alsnog toegezonden krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:31 geantwoord

Geachte,

Deze klacht reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door K.A. Meurs