Klacht: Faillissement Hotel am Kaiserbrunnen

op 02 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Heb 2 bonnen via uitstapjesveiling van Henk Sterkenburg gekocht, één voor m’n zus en zwager en één voor ons zelf .
Leuk gezellig een weekendje met z’n vieren relaxen.
Tot onze verbazing kunnen wij niet eerder dan in de tweede week van september komen. Ze waren tot september helemaal vol geboekt.21 Juni kregen wij een mail van Henk Sterkenburg , dat het hotel am Kaiserbrunnen failliet zou zijn.We kregen via de mail papieren die we moesten opsturen aan de curator van het hotel ,dat hebben wij gedaan, wij kregen gisteren 02-07-2012 een mail van het hotel dat onze reservering geannuleerd word,daar is een faillisement opgelegd,maar als wij nog wel een reservering willen hebben dan kunnen we boeken voor 98,00 euro per dag voor een 2persoonskamer.Dus 3x98eurox2=588+254=842,00.Wij kunnen niet begrijpen dat je het lef hebt om dit te sturen, wij hebben voor 2 Hotelbonnen incl ontb+diner 4dgn 254,00 euro betaald .Wat heel verdacht was dat wij 21juni de mail van Henk Sterkenburg kreeg v/d faillissement en ’s avond stond de aanbieding van hotel am kaiserbrunnen nog wel op de site van uitstapjesveiling .
Heb er achter aan gemaild dat het verdacht was en dat ze nog weer geld konden vangen,de volgende dag stond her er ook niet meer op.

Wij willen een ander hotelaanbieding of het volledig bedrag 254,00euro terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Hotelkamerveiling.nl

5 jaren geleden - Geachte heer Koster, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Helaas kunnen wij op basis van uw e-mail adres geen account bij ons terug vinden en hebben wij ook geen telefoonnummer van u in ons bezit. Kunt u ons uw e-mail adres toesturen waarop u bij ons een account heeft aangemaakt, of een waardebon ID van uw arrangement? Tevens zouden wij graag telefonisch met u in contact komen, en ontvangen daarvoor graag een telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken. Alvast bedankt en een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groeten, Webcare Hotelkamerveiling.nl Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur. Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur. U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar klantenservice@hotelkamerveiling.nl.

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 06 juli 2012 om 16:51 geantwoord

Geachte mevrouw Koster,

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Per e-mail hebben wij contact gehad en van u begrepen dat u uw waardebon voor Hotel Am Kaiserbrunnen niet bij ons heeft aangekocht, maar bij Uitstapjesveiling.nl.
Dit bedrijf is geen onderdeel van Hotelkamerveiling.nl en is ook niet van dezelfde eigenaar. Wij raden u dan ook aan om zich bij dit bedrijf te melden met uw klacht, om hun in staat te stellen om dit op te lossen met u.

Wij hopen dat u er samen met Uitstapjesveiling.nl tot een passende oplossing kan komen zodat uw klacht is opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Webcare Hotelkamerveiling.nl

Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door cek