Klacht: Faillissement Hotel Am Kaiserbrunnen

op 03 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Via Hotelkamerveiling heb ik een waardebon voor 1 week vakantie in hotel Am Kaiserbrunnen gekocht. Ik heb hiervoor 265 Euro + 7,50 Euro veilingkosten betaald.
Op 21 juni j.l. heb ik een mail ontvangen van Dhr.Henk Sterkenburg van het bedrijf Relaxing Service met de mededeling dat het hotel failliet is en dat de waardebon niet meer ingewisseld kan worden. Op uw site lees ik meerdere klachten over dit onderwerp.

Ik wil het hele aankoopbedrag van de waardebon terug ontvangen of een tegoedbon met een zelfde waarde.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 10:38 geantwoord

Geachte heer Van der Gun,

Wij betreuren het faillissement van Hotel Am Kaiserbrunnen en wij begrijpen dat het vervelend is dat u uw waardebon niet langer kunt gebruiken.
De waardebon welke u heeft aangeschaft, is u aangeboden door het bedrijf Relaxing Service. Zoals in uw veiling vermeldt staat, heeft u een bemiddelingsovereenkomst met dit bedrijf.
Zoals zojuist telefonische besproken, bieden wij u als loyale gast van onze website, uit coulance een passende oplossing in de vorm van een tegoed op onze website.
De verdere afhandeling hiervan zal per e-mail geschieden.

Wij hopen u nog vaak te mogen begroeten op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV
Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sonja99