Klacht: Faillissement Am Kaiserbrunnen

op 06 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vorig jaar heb ik via Hotelkamerveilingen.nl een tegoedbon gekocht voor een week verblijf in het hotel Am Kaiserbrunnen in Brakel. Dit liep via Henk Sterkenburg Relaxing Service. Wij zouden in oktober 2011 gaan maar er was toen geen plaats en door een ongeval konden we hierna de eerste maanden niet weg. Net toen we vorige maand dachten te gaan boeken kregen wij van dhr Sterkenburg bericht dat het hotel failliet was. Wij hebben € 200,- voor de bon betaald + 17,50 veilingkosten en staan nu met lege handen terwijl we erg aan een verzetje toe zijn.

Kunnen wij ons geld nog terug krijgen zodat wij toch nog
even er op uit kunnen??????

Wij hebben wel een formulier gekregen en ingediend maar verwachten niet dat wij er nog iets van terug zullen zien.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 09 juli 2012 om 13:51 geantwoord

Geachte mevrouw Tiggers,

Wij betreuren het faillissement van Hotel Am Kaiserbrunnen en wij begrijpen dat het vervelend is dat u uw waardebon niet langer kunt gebruiken.
De waardebon welke u heeft aangeschaft, is u aangeboden door het bedrijf Relaxing Service. Zoals in uw veiling vermeldt staat, heeft u een bemiddelingsovereenkomst met dit bedrijf.
Zoals zojuist telefonische besproken, bieden wij u als loyale gast van onze website, uit coulance een passende oplossing in de vorm van een tegoed op onze website.
De verdere afhandeling hiervan zal per e-mail geschieden.

Wij hopen u nog vaak te mogen begroeten op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV
Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door thuisweg