Klacht: factuur/service/schade

op 01 augustus 2017 over Excellent Movers in de categorie Verhuisbedrijven

ten 1ste verhuizers komen om 18:45 ongeveer lift was er om 19:30 20:30 /20:40 kijk ik lift is weg de helft van de spullen die weg moesten met lift is niet gedaan mijn hoekbank is beschadigd kleding kast beschadigd is niet met voorzichtigheid gedemonteerd eettafel kapot kon ik weg gooien hebben mij laten zitten met spullen die zwaar waren inlaad woning er is niks gemonteerd behalve mijn zitbank en dat is ook met een rede geweest zodat ik niet zou ontdekken ventilator nieuw prijs 45 euro kapot gemaakt de afspraken die ik had gemaakt met stefan troost ik heb stefan niet eens meer aan de lij gehad terwijl ik toch duidelijk had gezegd dat is alles maar dan ook alles tot het eind met hem zou afhandelen enz ik ben er ook niet van gediend dat bezorger aan de telefoon met zijn verloofde vriendin zegt volgens mij moeten we een H ziet er uit als een hoeren huis alles vies gatver vloeken gatver de hele tijd niet willen sjouwen kan jij dit kan jij dat de folie van de zitbank afhalen ik heb en betaal voor deze diensten dan verwacht ik niet dat ik die dingen moet gaan doen al met al heb ik veel gedaan zodat ze alleen moeten sjouwen inladen en lampen kast zitbank was al in drie delen dus dat
ik heb aantekeningen gemaakt op een deur inlaad adres expres om te kijken en ja ze zijn toen ik niet in de ruimte was op zoek geweest naar waardevolle spullen en toen hebben ze mijn aantekeningen gezien van hoe laat gekomen hoe ,laat lift en pauze 45 min pauze in mijn tijd terwijl ze al pauze hadden gehad voor ze begonnen ik betaal geen 1uur/ 45 min voor hun pauze de een allebei vonden mij vies/huis hun conclusie was volgens mij is zij een H is een hoerenhuis
nou ik denk dat die ene vent de een was marokaan ander turk die marokaan zat met zijn vriendin aan de tel en toen hij aan de tel aangaf aan vriendin is een H hoeren huis reageerde vriendin echt waar pas op kijk uit blijf niet veel daar want die marokaan was weinig aan het doen en als hij boven iets deed dan na 1a2 sec ging hij op balkon view bekijken je komt werken niet om in mjn betaalde tijd naar de omgeving kijken al met al aangegeven dingen zijn niet uitgevoerd de tijd dat ze werkelijk iets hebben gedaan werk verricht is door mijn ook versnelt omdat ik geen kosten wilde maken ze hebben plannen bekokstoofd vooral die mokro kom kom snel snel om weg te gaan maar wel 1uur laten betalen voor niet geleverde werk
wat ik heb meegemaakt heb ik nog nooit gehad ik ga dan ook niet meer als wat ik heb betaald 430 euro dat was ook de offerte en er zijn dingen niet eens gedaan werk wat op de offerte en aan de tel was gemeld want aan de hand van het bespreken met stefan aan de tel zou ik op de genoemde dingen op een bedrag van 540 uitkomen maar die dingen zijn niet gedaan en de 40/45 min dat ze in de wagen pauze namen mogen ze zelf kijken hoe ze dat doen ik heb betaald ik betaal ook niet meer en ik wil een gesprek met stefan hierover maar ik ben bang dat die ook met hun plan de verhuizers niks weet of ook meedoet
en omdat ze van mijn aantekeningen konden concluderen dat ik er werk van zou maken en dat de pauze ik niet ging betalen hebben ze die avond mij laten tekenen op iets waar ik geen kopie van heb ik wilde alleen van hun af en moest me inhouden om niet tegen ze uit te vallen over wat ze uitkramen over mij en eerlijk zeggen ik had gelijk het idee gevoel ik heb hier met boeven te maken deze twee waren zijn niet pluis wie weet hoeveel mensen ze zo geld af hebben genomen of hadden ze bij mij ze is allen we kunnen haar belazeren de tijd op de offerte was al zou behaald zijn met mijn inspanning maar ze hebben een plan gesmeden vooral die marokaan sorry dat ik zo’n taal gebruik maar mensen die mij een H (van de rode lichten omdat je het woord h. o. e. r mag noemen) noemen en mij huis
misschien is die marokaan zelf in een hoerenhuis geboren vandaar dat hij mijn woning een hoerenhuis noemde

de verhuizers die ik toen had hebben niet een xx zoveel schade en tijd en pauze gedoe dat ware eerlijke mensen helaas bestaan ze niet meer
alleen maar zulke boeven als deze twee turk en mokro

dat ik geen 136 euro ga betalen ik betaal wat ik al heb betaald en wat ook de offerte was 430 euro

ik zou excuses willen zeggen maar ik wil die koppen van hun twee niet zien walgelijk figuren die over mij gaan oordelen beoordelen

ik betaal niets meer ze hebben zelfs meer gekregen dan de geleverde werk

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Excellent Movers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sayla baker