Klacht: Factuur van €2500 ontvangen terwijl er NIETS gedaan of verandert is aan hypotheek

op 23 mei 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Na aantal gesprekken met Albert Korenvaar, waarin hij meerdere keren aangegeven heeft dat er geen kosten in rekening worden gebracht zolang er niets gedaan is, toch een factuur van €2500,- ontvangen!!! En dat terwijl wij zelf meerdere malen moesten informeren hoe het nu stond met een eventuele nieuwe hypotheek en uiteindelijk bleek dat ze niets voor ons konden doen!!! Onze klacht dat, dit niet is conform de afspraak, wordt genegeerd, krijgen zelfs aangetekende brieven via advocaten bureau Baumgardt & Van der Rijt!!! Inmiddels vorderen ze €2894,28 en concept voor een dagvaarding sluiten ze ook gelijk maar bij!!!!
Ga NOOIT maar dan ook NOOIT in zee met dit bedrijf!!!

Als wij een creditnota inclusief excuses ontvangen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

11 maanden geleden - Beste familie van den Broek, Nadat u 2 van onze adviseurs bij u thuis hebt gehad die het gehele traject hebben geïnventariseerd en voor u hebben uitgewerkt hebben wij daarna geen contact meer met u kunnen maken. Ook niet nadat wij meerdere malen uw voice mail hebben ingesproken. Zoals aangegeven in het gesprek kunnen wij geen BKR toetsing doen en gaan wij hierop af op uw mening. Helaas heeft de bank anders moeten concluderen. Indien wij vervolgens dit met u willen bespreken, dan dient u wel bereikbaar te zijn. Helaas laat u ons geen andere keuze dan deze. Uiteraard staan wij open voor een billijk voorstel, echter horen we die dan graag direct van u. Hopende u hiermee te hebben geïnformeerd. Vr. groet, De Directie

Reactie van de melder van de klacht Familie van den Broek

11 maanden geleden - Geachte Directie van Goedkope Hypotheek, Dank voor uw reactie. Zoals reeds besproken met de heer Albert Korenvaar d.d. 27 juni jl.(1 dag voor de rechtzitting) willen wij graag reageren hierop. Laat duidelijk zijn dat wij deze zaak op 27 juni jl direct hebben willen afronden. Wij hebben aan Albert laten weten hoe dit op een normale wijze opgelost kon worden. 1. creditnota voor het openstaande bedrag inclusief kosten advocaat en dagvaarding. 2. Intrekking van de nu lopende dagvaarding. 3. stuur ons per omgaande voor de 3 bezoeken welke Albert Korenvaar ons gebracht heeft een rekening van € 200,--. Deze zal dan direct worden voldaan en is voor ons de zaak opgelost. Graag zien wij de creditnota en een bevestiging van de doorhaling van de dagvaarding tegemoet. Tevens zien wij dan graag een rekening van € 200,-- voor de 3x dat Albert ons bezocht heeft. Zodra wij bovenstaande in huis hebben zullen wij de rekening van €200 direct voldoen en de zaak sluiten. Met vriendelijke groet Fam. P.C. van den Broek

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van den Broek